Opel Mokka для молоді?
Новости Харькова
Сделать стартовой 
Lenta.kh.ua:   Карта сайта
|  События Харькова |  Тенденции |  Регионы |  Спорт |  В мире |  Общество
ПОСЛЕДНИЕ НОВОСТИ ХАРЬКОВА


11.5.18 Как выбрать прожектор для бассейна
19.4.18 Наушники Marshall: особенности использования и основные преимущества
05.3.18 Перспективы сельскохозяйственного бизнеса в городе Одесса
09.11.17 Третьекурсник Максим Поляков поддался азарту и проиграл бабушкину квартиру в онлайн-казино
28.9.17 Де відпочити в Карпатах: огляд цін і курортів
13.9.17 iPhone на трильйон: як новинки вплинуть на капіталізацію Apple
18.8.17 Чем могут удивить ежедневники с логотипом от сайта deksgroup.com
05.8.17 Игры в казино на море — приехал, увидел, проиграл
21.6.17 Что нужно знать игроку об игровых автоматах
15.6.17 Автоматы казино вулкан — достигни успеха
ПОИСК:  
Искать:
в информационной базе
в новостях

Общество
Opel Mokka для молоді?
14.05.2013

Opel Mokka для молоді? Опель Мокка, як істинно молодіжний автомобіль, здатний порадувати власника купою електронних чудес, включаючи навігатор, блютуз та інші витребеньки. Про це вам розкажуть мої молоді колеги, а я приділю більше уваги самому автомобілю саме як засобу пересування.

Двигун 1.8 140 к.с. дуже технологічний, сучасний (подвійна зміна фаз та інші нововведення). Однак така важка машина (та й ще і з повним приводом) явно для нього завелика. При «пенсіонерській» їзді по місту ніби все нормально, проте побешкетувати, різко перебудуватися не вийде. Та й на трасі обгін треба здійснювати дуже обережно, заздалегідь все плануючи. Досить сказати, що за містом я так і не ризикнув нікого обігнати. З іншого боку, цей 1.8 дійсно добре тягне при рівномірній їзді, при цьому у нього достатньо помірний апетит. Напевно, для «гонщиків» більше підійде 1.4 турбо (ті ж 140 к.с.), проте його тяга на низьких оборотах мала. Це не добре і не погано, просто ви повинні підбирати машину за своїм стилем їзди. Наприклад, якщо вам важлива тяга буквально з холостих обертів, то зверніть увагу на характеристики двигунів БМВ (1.6Т, 2.0Т, де пік моменту з 1250 об / хв), Сітроен / Пежо (1.6Т, пік моменту з 1350 об / хв) . А якщо ви любитель агресивної їзди на великих оборотах, то краще підійде 1.4Т або 1.6Т з максимальним моментом в районі 1850 об / хв. На Опель Мокка, слава богу, є вибір між економічним, і не швидким 1.8 і агресивним, які не люблять спокійну їзду на малих обертах 1.4Т. Правда, з 1.4Т в парі йде тільки механіка, а от з 1.8 є вибір між механікою і 6АКПП.

Підвіска на Мокка нас спочатку дуже порадувала: повне відчуття їзди по рівній дорозі при малих нерівностях або навіть при наїзді на окремі середні ямки / купини. Треба сказати, що напередодні Універсіади дороги стали краще, тому поведінку підвіски Мокка в місті можна прийняти за ідеальну. Однак варто було нам виїхати на нерівну зимову дорогу, як ми відчули неприємне розгойдування кузова. Альфред перший висловив припущення, що підвіска тут м’яка, і з ним важко не погодитися. Пізніше я проїхав по широкій (вільно вмістяться 3 машини) добре очищеній дорозі між двома селами. Скажу чесно, був обережним щосили: при зміні смуги і перед поворотом сильно гасив швидкість, було відчуття, що машину легко викине з дороги. Повертаючись по цій же дорозі за кермом їхав Ігор. Зазвичай він завжди тисне педаль газу в підлогу, але в той момент і він теж був обережним: швидкість 60-70, часті натискання на гальмо, постійне скидання газу. А вся справа в тому, що м’яка підвіска і агресивний стиль несумісні. Тим більше, що раніше ми вже встигли кілька разів перевірити: і ESP, і повний привід на швидкості підключаються із запізненням. Зате на малих швидкостях підключення повного приводу відбувається адекватно, що дозволяє безпечно стабілізувати машину або пройти без проблем засніжену ділянку. Ще раз змушений констатувати факт: пізніше спрацьовування систем аж ніяк не є мінусом, просто це особливість, яку треба враховувати. Тим більше таке налаштування систем виправдано з двигуном 1.8, спочатку не розрахованим на «екстрим».

Автомат 6АКПП цілком пристойний: вартість невелика, поведінка адекватна і легко прогнозована. Єдиний ергономічний прорахунок — легко при перемиканні перескочити через Драйв на ручний режим. Набагато звичніше, коли Драйв останній в лінійці, а для переходу в ручний треба відхилити важіль вправо або вліво. Ну і зворотний перехід з ручного режиму в Драйв теж проблеми: обов’язково треба відірвати погляд від дороги, контролюючи режим 6АКПП. У нас усіх іноді замість Драйв включалася Нейтраль. Незручно.

Маленькі паркетники — данина моді, повний привід за невеликі гроші. Зараз будь-який автовиробник має схоже авто в своїй лінійці. Однак у всіх різні концепції. Наприклад, Шкода Йеті, Субару XV, БМВ Х1, Ауді Q3 — це, швидше, повний привід з керованістю легкового автомобіля. Більшість інших виробників на маленьких 4WD намагаються повторити риси, властиві середньорозмірним паркетникам (РАВ4, ix35, X-trail). Опель Мокка — з їх числа. Наскільки це виправдано, покаже час.

Підводячи підсумки можна бути впевненим, що багато з наших співвітчизників наважиться купити Опель Мокка, як надійного помічника та друга, який ніколи не підведе у дорозі та прослужить довгі роки.

РЕКЛАМА
При полном или частичном воспроизведении ссылка на Lenta.kh.UA обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентство "Українські Новини", в каком-либо виде строго запрещено. Администрация сайта может не разделять мнение автора и не несет ответственности за авторские материалы.