Відкриття стриптиз-клубу може принести непогані прибутки

Відкриття стриптиз-клубу може принести непогані прибутки Перші стриптиз клуби відкрилися в нашій країні ще на початку 90-х, були чимось екзотичним і міцно асоціювалися у населення з занепалими жінками, інтимними послугами та чоловіками в малинових піджаках. З тих пір кількість стриптиз закладів зросла, з’явилися мережеві клуби, а робота танцівниці стриптизу перестала бути для дівчини ганебною.

Стрипклуби великих міст не пустують ніколи, їх зали повні і в будні дні, а на вихідних столик потрібно замовляти заздалегідь. Сучасні заклади досить демократичні за своїм форматом, їх відвідувачами є офісні працівники, керівники середньої ланки, бізнесмени. Часом чоловіки приходять дивитися стриптиз зі своїми дружинами або подругами.

Стриптиз закладу не потрібно витрачатися на дороге кухонне обладнання або наймати знаменитого шеф-кухаря, люди не приходять сюди поїсти, тому відкриття стрипклуба обходиться дешевше, ніж відкриття ресторану.

Вигідно обирати під клуби невеликі площі близько 100 квадратних метрів, що вимагають косметичного ремонту. Вкладення повернуться через півтора-два роки — конкуренція велика.

Прибутковість закладу безпосередньо залежить від якості роботи персоналу. Чим привабливіші і товариські танцівниці, хостес і офіціантки, тим вище буде дохід. За оцінками експертів, рентабельність стриптиз закладу може скласти 80% на рік, у той час як середня рентабельність ресторану — 30%.

Як заробляють стриптиз клуби? Кожен клієнт платить за вхід на шоу (від 100 гривень, ціни в регіонах і столиці сильно розрізняються) і замовляє напої. Щоб отримати столик у деяких клубах потрібно внести депозит. Однак основну виручку роблять не на цьому, а на приватних шоу і crazy-меню. У crazy-меню стандартно входить приватний танець (від 400 гривень), танець на колінах (від 200 гривень), танець на столі (від 300 гривень), повільний танець (200 гривень), еротичний масаж (від 1000 гривень за півгодини).

Крім того, клієнти часто купують дівчатам напої. Вона замовляє самий дорогий коктейль, а в келиху виявляється сік з красивими парасольками і вишеньками. Ці «побічні» доходи іноді приносять до 80 відсотків від загального доходу за ніч.

Ще один вид послуг — «звільнення» на ніч. Його надають не всі клуби і тільки за згодою танцівниці. Графа «сексуальні послуги» в прайсах не зустрічається, хоча викуп дівчини на ніч має увазі не тільки танці, але й продовження. Великі мережі клубів відходять від такої діяльності. Стриптиз все більше стає схожий на європейський: яскраве шоу, красиві тіла; приємно дивитися, але не можна чіпати.

Приміщення стриптиз клубу складається з залу з однією або декількома сценами, бару, приватних кімнат, туалету і кімнат для персоналу.

Підбір персоналу становить велику проблему для керівника закладу. Багато набирають у танцівниці дівчат з красивою зовнішністю, а потім навчають їх танцювати. Мати в штаті хореографа простіше, ніж знайти хорошу танцівницю і утримати її на роботі. Текучка в цій професії велика. Рідко яка дівчина залишається в клубі довше двох років. Танцівниці йдуть працювати на замовлення event-агенств, виходять заміж або погоджуються жити на утриманні у когось із відвідувачів.

У стриптиз клубах гостей зустрічають дівчата-хостесс. Вимоги до них в якійсь мірі вище, ніж до танцівниць. Це доглянуті пані приємної зовнішності, які вміють спілкуватися з клієнтами. Вони повинні бути люб’язні, тактовні, володіти мистецтвом невимушеної бесіди, розуміти, коли потрібно залишити клієнта одного. Хостесс розсаджують клієнтів, пояснюють їм правила закладу, координують роботу офіціантів і танцівниць. Зарплата хостесс зазвичай складається з окладу і чайових.

Також клубу необхідні бармени, охоронці, офіціантки, адміністратор, який буде за всім стежити, і бухгалтер.
Фішкою будь-якого стриптиз-закладу є гарне еротичне шоу. Тут цінується оригінальність, хореографія, якість постановки, майстерність виконання і врода дівчат. Відвідувачі клубів розпещені різноманітними видовищами. Щоб залучити глядачів, потрібно пропонувати цікавий спектакль: придумувати сюжет, знаходити костюми, вводити цікаві хореографічні елементи.

Затребуваний не тільки жіночий стриптиз, але і чоловічий, причому іноді на шоу з демократичними цінами навіть приходять студентки. Вечір чоловічого стриптизу — цікавий спосіб провести корпоратив в жіночому колективі, відгуляти вечір або відсвяткувати день народження незаміжньої жінки.

Для відкриття клубу необхідно безліч документів: дозвіл санітарно-епідеміологічної служби, висновок пожежників, технічний висновок про стан конструкцій і можливість перебудови приміщення (при ремонті), проектна та архітектурно-технічна документація, оцінка шумового впливу на прилеглі житлові споруди, ситуаційний план, висновок від авторського нагляду, санітарний паспорт на об’єкт, експертиза води, договір на вивіз сміття, договір на обслуговування вентиляційної системи, оформлені медичні книжки співробітників, журнал інструктажу з безпеки, журнал виробничого контролю, договір на пожежну сигналізацію, договір на тривожну кнопку, дозвіл на реалізацію алкоголю . Практично в кожному місті працюють юридичні фірми, які за певну плату візьмуть на себе турботи про оформлення необхідних документів.

Рекламуючи стриптиз клуб, не слід забувати, що в нашій країні віднедавна діє закон про порнографію, та й у ЗМІ періодично прослизають повідомлення про скандали, пов’язані із занадто відвертими картинками на рекламних щитах або непристойними рекламними слоганами.

Зазвичай клуби заводять сайти і реєструють групи в соцмережах. При вмілому просуванні це може виявитися гарною рекламою для вашого закладу. Для сайту потрібні хороші фотографії та якісне відео кращих виступів. Розкажіть про crazy-меню вашого клубу, розмістіть зображення сеансу масажу. Деякі клуби навіть пропонують клієнтам прийняти душ з дівчатами.

Часто відвідувачі приходять в перший раз, отримавши безкоштовне запрошення, а потім стають постійними клієнтами. Запрошення та листівки можна поширювати в місцях відпочинку городян: у парках, біля кінотеатрів, у концертних залів.

Використовуйте всі можливі способи реклами: вішайте розтяжки і банери, ставте щити. Замовте рекламу в популярних журналах. Співпрацюйте з виробниками алкоголю, проводите спільні рекламні акції.

Оставьте комментарий