Як заробити на штучній засмазі

Як заробити на штучній засмазі Ринок штучної засмаги в Україні збільшується з кожним роком. При помірному порозі входження (від $ 15 тис.) професійні студії засмаги залишаються рентабельним бізнесом. Поки їх небагато — в середньому на велике українське місто припадає п’ять компаній

Маріанна Деменюк, директор мережі студій засмаги «Екватор»:

«Наша перевага — регулярне оновлення апаратури для засмаги. Ми міняємо лампи, не чекаючи закінчення терміну служби. Працюємо на базі відомої фірми «Сан Груп». Проводимо навчання персоналу, тому в нас немає плинності кадрів. У всіх приміщеннях компанії, навіть орендованих, стежимо за справністю кондиціонерів і вентиляції, так як при підтримці правильної температури солярії працюють ефективніше».

Ганна Смяткова, адміністратор студії засмаги «КаRRамель»:

«Свої студії ми розташували в різних точках Києва. Нових відвідувачів намагаємося залучити низькою вартістю послуг: встановлюємо ціну в 2-3 грн за хвилину замість стандартних 4-5 грн (залежно від виду солярію). Зараз в нашій студії на вул. Червоноармійській, наприклад, хвилина «штучного сонця» коштує 2 грн. Гнучкість цінової політики залежить від сезону і затребуваності засмаги в соляріях».

Наталя Мороз, менеджер з продажу студії засмаги «СанСейшн»:

«Наша фішка — не просто солярії, а професійна студія засмаги. Ми пропонуємо найкраще обладнання німецької фірми Ergoline. Забезпечуємо клієнтів великим вибором якісної супутньої продукції — популярної косметики CaliforniaTan, а також засобами для автозасмаги. Немаловажна в нашій справі і правильна дезінфекція. Апаратура ретельно чиститься спиртовмісним розчином після кожного відвідування».

Надія Горченко, адміністратор салону краси «Мадагаскар»:

«Запорука нашого успіху — максимальний догляд за соляріями і використання дорогих потужних ламп. Це основний принцип, так як ці лампи дозволяють при бажанні отримати засмагу швидше. Багато говорять про частоту їх зміни, але насправді важливо не час зносу ламп, а їх ідеальна робота і правильний догляд. Раз на місяць ми запрошуємо майстра, який чистить лампи. Щоб швидко засмагнути, клієнти приїжджають до нас з різних районів міста».

Особливості ведення бізнесу:

• потрібно вибрати приміщення з хорошою вентиляцією. Популярні студії, що знаходяться в центрі міста (плюси: великий потік як постійних, так і випадкових клієнтів; мінуси: дорога оренда, часта відсутність відвідувачів у вихідні дні) і розташовані у великих спальних районах (плюси: невисока плата за оренду, багато постійних відвідувачів; мінус: відсутність нових клієнтів);
• солярії, встановлені як супутня послуга в салонах краси та різних центрах, також вимагають спеціально обладнаного приміщення;
• необхідні грамотні адміністратори;
• деякі солярії пропонують своїм клієнтам перед відвідуванням консультацію штатного лікаря-дерматолога;
• особливої уваги та догляду вимагають самі машини для засмаги. Лампи, у яких закінчується термін придатності, можуть спровокувати опіки і нерівномірний загар. Оптимальна кількість ламп в солярії — від 40 до 48. Середній термін служби однієї — приблизно рік.

Загальні методи залучення клієнтів:
• наявність вертикальних і горизонтальних соляріїв (часто в студіях їх встановлюють по два);
• додаткові функції обладнання для засмаги: музика, освіжаючий бриз (полив водою, іноді — морський), ароматерапія, масаж і т.д.;
• привабливий дизайн кабінок соляріїв: від автомобіля до космічного корабля; яскраве і оригінальне оформлення самої студії засмаги;
• знижки на супутні товари — креми та спреї для засмаги, засоби по догляду за шкірою після відвідування солярію;
• подарункові абонементи на певну кількість хвилин;
• бонусна засмага (наприклад, провівши в солярії 15 хвилин, дві можна отримати в подарунок);
• спеціальні програми «перед поїздкою до моря», що дозволяють клієнтам вільно почувати себе на пляжі з перших днів відпустки, отримуючи гарну і рівномірну засмагу без сонячних опіків.

Вкладення в бізнес

• стартовий капітал — від $ 15 тис. до $ 105 тис. Залежить від кількості та рівня соляріїв (від $ 5 тис. до $ 25 тис. за один апарат). Можна заощадити, купивши б / у апаратуру;
• термін окупності — від 2 років;
• персонал — 3-5 співробітників;
• основні вкладення — покупка соляріїв, реєстрація, оренда приміщення, зарплата співробітникам, меблі, оргтехніка, мобільний зв’язок, інтернет, реклама;
• рентабельність — 60%.

Паспорт ніші штучної засмаги
• зростання ринку — 30% на рік;
• більшість соляріїв розташоване в салонах краси та перукарнях, в той час як в великому місті можна знайти лише 4-5 професійних студій засмаги;
• студії засмаги вимагають наявності декількох співробітників, що працюють позмінно, так як послуги надаються з ранку до пізнього вечора (9.00-21.00, 10.00-22.00). Для роботи солярію на базі салону краси додаткові працівники не потрібні;
• площа середньостатистичної студії засмаги складає від 35 до 50 кв. м (4-5 кабінок);
• зараз в Україні близько 2,5 тис. соляріїв, з них приблизно 120 — професійні студії засмаги, інші знаходяться в салонах краси, фітнес-центрах та інших закладах, де штучна засмага не є основною послугою;
• ніша заповнена на 50-60%;
• клієнтура: 70% — жінки від 17 до 35 років, 30% — чоловіки від 18 до 30 років.

Оставьте комментарий