Новости Харькова
Сделать стартовой 
Lenta.kh.ua:   Карта сайта
|  События Харькова |  Тенденции |  Регионы |  Спорт |  В мире |  Общество
ПОСЛЕДНИЕ НОВОСТИ ХАРЬКОВА


05.8.17 Игры в казино на море — приехал, увидел, проиграл
21.6.17 Что нужно знать игроку об игровых автоматах
15.6.17 Автоматы казино вулкан — достигни успеха
30.5.17 Современный интернет магазин интимных товаров
26.5.17 Как выбрать смеситель для умывальника
12.4.17 Доверяйте ремонт телефона лучшим
11.4.17 Лучший отель в центре Харькова «Чичиков»
28.1.17 Послуга «чоловік на годину»
02.12.16 Диоды – важнейшее изобретение
29.11.16 Цены на доставку воды
ПОИСК:  
Искать:
в информационной базе
в новостях

Экономические события Харькова
Online-торгівля рветься вперед
17.12.2012

Online-торгівля рветься вперед Онлайн-рітейлери будуть нарощувати свою присутність в офф-лайні, удосконалювати логістику і оформляти он-лайн кредити

В кінці тижня у Москві відбувся форум Online Retail Russia, на якому провідні гравці ринку онлайн-торгівлі ділилися своїми прогнозами на майбутній рік і обговорювали основні тренди галузі.

Перша тенденція, про яку заявили учасники форуму Online Retail Russia, це нарощування офф-лайн присутності інтернет-магазинів: засновник Wikimart Максим Фалдін і генеральний директор «Сотмаркета» Всеволод Страх на форумі Online Retail Russia заявили про свій намір збільшувати кількість пунктів прийому і видачі інтернет -замовлень. Мета цих дій — нарощування популярності інтернет-торгівлі і залучення нової онлайн-аудиторії. Зараз у Wikimart всього 2 таких точки у Москві. За словами Фалдіна, там оформляється по 100 замовлень на день. У «Сотмаркета» пунктів прийому і видачі замовлень 45. Фалдін в найближчі 1-2 роки планує створити мережу оффлайн-пунктів у всіх регіонах присутності (всього від 40 до 100 точок) — їх кількість буде залежати від розвитку в містах партнерських пунктів обслуговування магазину. Активність онлайн-ритейлерів у цій сфері підстьобує і дії традиційної офф-лайнової торгівлі — в понеділок, наприклад, стало відомо, що «Ельдорадо» планує відкривати так звані пункти замовлення-видачі з терміналом для вибору і замовлення товарів, обслуговування клієнтів, столом оформлення кредитів і зоною очікування. Всього таких «інтернет-точок» Ельдорадо відкриє від 100 до 200. Такий формат дозволить «Ельдорадо» відкривати свої точки навіть там, де неможливо відкрити гіпермаркет, а також знизити витрати і запропонувати більш вигідні ціни.

Таким чином, «Ельдорадо» починає активно конкурувати з інтернет-магазинами за аудиторію, змушуючи їх швидше нарощувати свою присутність в офф-лайні. «Рано чи пізно кожен онлайн-рітейлер піде шляхом відкриття офф-лайн пунктів, — упевнений Фалдін. — Це неминуче».

Друга тенденція — це удосконалення логістики в регіонах. Комерційний директор Ozon.ru Андрій Чечин розповів, що свою найчисленнішу серед онлайн-ритейлерів мережу пунктів видачі замовлень магазин планує використовувати в тому числі для прийому товарів від магазинів, що розміщаються на Ozon як на торговому майданчику. «Ми плануємо завантажити наші канали в обидві сторони, — пояснив він. — Наприклад, на майданчику Ozon зараз продаються самовари, які роблять в Ростові. Нам доцільніше приймати їх товар в наших же пунктах видачі замовлень».

Генеральний директор E5.ru Кирило Гродінскій припустив, що найближчим часом за Уралом і на Далекому Сході у інтернтет-магазинів можуть з’явитися власні склади: якщо один з гравців піде на цей крок, інші будуть змушені вчинити так само. «Зараз всі чекають першого сміливого, — пожартував він. — Насправді, якщо хтось відкриє склад на Далекому Сході або в Красноярську, в інших гравців буде вибір — або втрачати цей регіон або відкривати склад там же».

Третя тенденція, яка, швидше, є очікуванням, це розвиток онлайн-кредитування в Росії (тобто, можливості оформити кредит на покупку безпосередньо в інтернеті). Зараз, за словами Фалдіна, ця послуга є на ринку, але дуже мало розвинена. «У 2013 році онлайн-кредитування має піти активніше», — висловив надію він. Головні перешкоди — це відсутність законодавчої бази для онлайн-кредитів (їх видача суперечить закону про захист персональних даних) та низька якість позичальників, які хочуть скористатися цією послугою — як правило, це люди без російської прописки.

Треба відзначити, що всі представники інтернет-магазинів, які взяли участь в обговоренні, у 2013 році розраховують показати зростання понад 50%. Виняток становить тільки Enter — за словами директора Enter Сергія Румянцева, зростання обороту повинен скласти 20-30%.

У 2 рази збільшити оборот розраховує E5.ru і «Сотмаркет». На 80-90% — KupiVip. На зростання в 1,5 рази розраховують Wikimart і єкатеринбурзький магазин техніки E96.ru. Більш скромні плани у Ozon.ru — в 213 році, за словами Чечина, магазин планує вирости на 50%.

РЕКЛАМА
При полном или частичном воспроизведении ссылка на Lenta.kh.UA обязательна. Перепечатка, копирование или воспроизведение информации, содержащей ссылку на агентство "Українські Новини", в каком-либо виде строго запрещено. Администрация сайта может не разделять мнение автора и не несет ответственности за авторские материалы. Купить индукционную варочную поверхность bosch http://my-bosch.com.ua/.