Тонкощі туризму в Італії: кращий шопінг і ніяких курортів?

Тонкощі туризму в Італії: кращий шопінг і ніяких курортів? Італія, як відомо, притягує не тільки поціновувачів стародавньої культури і християнських паломників, але і завзятих модників. Місцеві магазини, що знаходяться в діаметрі десяти кілометрів навколо будь-якого курорту постараються продати вам сумнівні товари китайського виробництва.

Один з таких курортів — Неаполь, який є найбільшим центром збуту підроблених товарів і вважається негласною столицею підробок. Далеко ходити не треба: гріючись на березі Тірренського моря, ви зможете придбати в африканців-нелегалів сумку Louis Vuitton за 15 євро. Головне, щоб поблизу не було карабінерів, які штурмують італійське узбережжя, намагаючись перекрити канал збуту ексклюзивної продукції за нестерпно низькою ціною. Так що якою б дорогою і ваблячою ні була вітрина, завжди треба зберігати пильність.

Втім, Неаполь, звичайно, це не тільки контрафакт — недалеко від центральної площі міста розташована довга вулиця з модними бутиками. Поряд з брендовими салонами, такими як Tommy Hilfiger, Replay і Levi’s, можна виявити незвичайні магазини з недорогим одягом, вітіюватого біжутерією і нетривіальними сувенірами.

Не можна не відвідати знаменитий торговий пасаж «Галерея Умберто», який примітний скоріше своєю особливою величністю і архітектурною довершеністю, ніж цікавими магазинами і безпрецедентними знижками.

Якщо гроші дозволяють, можна відправитися в Мілан. Виключивши величезна кількість магазинів, незграбну грацію великого мегаполіса і безліч ресторанів з відмінною їжею, але ледачими офіціантами, модна столиця Італії залишає враження галасливого, дуже суєтного торгового міста.

У силу того що в Мілані зашкалює кількість модних показів на один квадратний метр, готелі шокують високими цінами, а типові гості міста — тендітні представники модельного бізнесу, що стискають в трясущихся від голоду руках фірмові пакети Dior і Prada.

Статус великого фінансового центру Європи, значна наближеність до Франції, Швейцарії та Австрії позначаються і на цінах в бутиках, які, звичайно, нижче ніж у ГУМі, але теж кусаються.

Туристи, що володіють значним бюджетом, зобов’язані відправитися в центр Мілана, в квартал моди на вулиці Via Montenapoleone. У цьому заповіднику розкоші і гламуру знаходяться будинки мод найвідоміших кутюр’є. Магазини Yves Saint Laurent, Dolce & Gabbana, Hermes і Chanel зустрінуть вас королівської обстановкою і надзвичайними цінами. Якщо пройти вниз по вулиці можна виявити більш доступні марки, такі як H & M і Zara.

Десь між невиправданою дорожнечею Мілана і ширвжитком Неаполя знаходиться Ріміні, місто, здатне задовольнити сподівання покупця з середньою зарплатою. Сезон розпродажів стартує на початку грудня, напередодні католицького Різдва і триває до початку лютого. Після новорічних свят, в середині січня, знижки в магазинах доходять до 70%, а ціни на тури в Італію істотно падають.

Центр Ріміні ломиться від бутиків: Max Mara, Diesel, Benetton, Armani, Dior, Baldinini, Polini, Casadei, однак колекції одягу, взуття та аксесуарів представлені там не повністю.
Оптимальний спосіб отоваритися за низькими цінами — відправитися в так званий шоппінг-тур. Не варто довірятися представникам турфірми, які спробують заманити вас в чудесні краї вже в аеропорті: проінструктовані водії збирають з групи туристів гроші за поїздку і везуть в сумнівні сток-центри. Підсумок: за 20-50 євро ви потрапляєте в глянсові торгові центри (наприклад, Big Chic) з запаморочливими цінами.

Придатної альтернативою є приватні водії, які не беруть мзду за поїздку, отримуючи відсоток з покупок туристів. Провідники у світ високої моди заздалегідь позначають маршрут і складають план зупинок. Як правило, поїздка з таким водієм припускає відвідування різних заводів або складів відомих брендів, які у великій кількості знаходяться в околицях Ріміні. Знайти модного візника не складе труднощів: приватні водії часто залишають свої візитки на ресепшені в холі готелю — завжди є можливість подзвонити, з’ясувати умови і деталі поїздки і вибрати тур, який підійде саме вам.

Оставьте комментарий