Тест-драйв: Toyota RAV4

Кореспондент «Ukranew.com» з’ясовував, що новий сімейний кроссовер запозичив у гри Angry Birds

Оновлений модельний ряд Toyota — данина світовій засиллю Angry Birds. Якщо дизайн колишнього RAV4 був вираженням народного уявлення про кросовер, то у новій моделі втілився конкретний образ озлобленої птиці. Ряди нових RAV4 на стоянці перед нашим готелем клювасті і насуплені, у них круглі попи і гострі пір’я ліхтарів. Змінилися і розміри: новачок довше за свого попередника на 207 мм, при цьому здається компактним автомобілем як зовні, так і всередині.

Toyota RAV4

Салон у «рафіка» пластиковий, але цей пластик скоріше наводить на думки про міцність, ніж про дешевизну. Від пасажирських дверей до приборки тягнеться щось на зразок зігнутої стільниці. На її романтичних вигинах розташований блок, який об’єднує мультимедійну систему та клімат-контроль. Монументальна посріблена бандура нагадує музичні центри з 1990-х: музику система відтворює з приємно гучними басами, але поганенько володіє російською — ми з напарником, наприклад, не зважилися виконати вказівку «Перейдіть поточну дорогу». До екрану претензій не було — сенсорна РК-панель видавала чітку картинку, не блікує і точно реагувала на дотики.

З Барселони ми виїхали на RAV4 з дволітровим бензиновим мотором і «механікою». Важіль перемикання швидкостей здається занадто тонким, наче він потрапив сюди помилково. Передачі потрібно шукати на дотик, а короткі ходи важеля швидше ускладнюють процес, ніж допомагають. Оцінити достоїнства «механічного» RAV4 вдається тільки після виїзду на трасу: увіткнув вищу передачу — і насолоджуйся стійкою прямою.

На наступний день ми випробовували версію з бензиновим 2,5-літровим двигуном і 6-ступінчастим «автоматом». Ця зв’язка запозичена у Camry, і вона перетворює автомобіль: разом з металевими потрухами RAV4 немов отримує витяжку з бізнес-седана, провокуючи водія на вальяжну, розмірену їзду. У такій машині вже здаються самі собою зрозумілими такі приємні дрібниці, як датчик освітлення, автоматично включає фари, система моніторингу сліпих зон та електропривод дверей багажника.

Виїхавши на гірський серпантин, ми натиснули непримітну кнопку Sport під «стільницею» на центральній консолі. Дивно, що вона не пульсує червоним світлом десь поруч з кнопкою запуску двигуна: японці цілком мали на це право, адже заради неї вони розробили унікальний алгоритм роботи повнопривідної трансмісії. Якщо в звичайному режимі задня вісь підключається тільки при прослизанні передніх, то Sport змушує систему повного приводу реагувати на поворот рульового колеса. При відхиленні його на 15 градусів і більше на задні колеса «превентивно» надходить 10% крутного моменту, які можуть вирости до 50% в повороті, якщо датчик обертання навколо осі зафіксує знесення. Під час презентації можливості режиму проілюстрували наочним малюнком: при однаковій швидкості руху в повороті RAV4 з включеним спортивним режимом залишався в своїй смузі, тоді як автомобіль з «цивільним» режимом роботи практично цілком виплив на зустрічну смугу.

Оставьте комментарий